اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

تفویض اختیار کامل به مدیران مناطق شهرداری اراک از سوی عباسی

مهر: شهردار کلان شهر اراک با تفویض اختیار کامل به مدیران مناطق شهرداری گفت: این امر باعث می شود که تمامی مسائل مربوط به منطقه در همان منطقه رفع و رجوع شده و از سرگردانی ارباب رجوع در شهرداری مرکز جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم عباسی عصر روز یکشنبه در اولین جلسه شورای اداری در سالن جلسات شهرداری با اشاره به وظایف سازمانهای تابع شهرداری افزود: هر سازمان باید نسبت به تامین درآمد سازمان خود اقدام کند و از لحاظ مالی متکی به شهرداری مرکز نباشند.

وی همچنین ضمن تاکید بیشتر بر فعالیت های مدیران در مجموعه شهرداری که منجر به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری می شود خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ شهرداری باید با تلاش بیشتر به فعالیت های خود ادامه دهند تا با ارائه خدمات قابل توجه شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر اراک باشیم.

عباسی همچنین با اشاره به تاسیس معاونت حمل و نقل و ترافیک افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک  یکی از جدیدترین معاونت های شهرداری اراک است که در راستای کلان شهر شدن شهر اراک در شهرداری اراک راه اندازی شده است.

  


وی همچنین در این جلسه  طی صدور احکام جداگانه ای غلامرضا نوری را به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمران، ابوالفضل شالی بگ به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک، غلامعلی اله دادی به عنوان معاون فنی و شهرسازی، ناصر عسگری به عنوان مدیر منطقه یک شهرداری، عزیزاله براتی به عنوان مدیر منطقه دو شهرداری، حامد آزاد به عنوان مدیر منطقه سه شهرداری، خانم شاه کرمی به عنوان مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری و حسین منصوری زاده نیز به عنوان مدیر کرهرود منصوب کرد.

شهردار شهر اراک همچنین از زحمات خالصانه قاسم خراجی معاون اسبق فنی و عمران شهرداری اراک که در طول چهار سال برای این حوزه عمرانی متقبل شده و امروز  از مجموعه شهرداری جدا شده تقدیر و تشکر کرد.

محمد ابراهیم عباسی در پایان با اهدای لوحی از زحمات ستوده نیا معاون پیشین فنی و شهرسازی و همچنین مظفری مدیر منطقه سه شهرداری اراک قدردانی نمود و بیان داشت: انشاالله در آینده ای نزدیک از توانمندی و قابلیت های این دونفر در سمت و مسئولیت های جدید استفاده خواهد شد.

گفتنی است غلامرضا نوری سرپرست معاونت فنی و عمران  دارای لیسانس عمران و دارای سوابق اجرائی مختلف از قبیل: مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان، مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، سرپرست حوزه عمرانی استانداری کردستان،مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی، سرپرست حوزه عمرانی استانداری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری اراک، مشاور عالی عمرانی و شهرسازی شهرداری اراک است.

ابوالفضل شالی بگ معاون حمل و نقل و ترافیک لیسانس عمران و دانشجوی ارشد سازه های فلزی و در پست های اجرایی مختلف شامل ناظر پروژه ها در حوزه فنی و عمران، مسوول عمران و امور مهندسی منطقه سه، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، سرپرست منطقه بافت تاریخی و مدیر منطقه دو شهرداری اراک فعالیت کرده است.

 غلامعلی اله دادی معاون فنی و شهرسازی فوق لیسانس شهرسازی و دارای سوابق اجرایی مختلف از قبیل کارشناس شهرسازی در سازمان مسکن و شهرسازی، کارشناس شهرسازی در دفتر فنی استانداری، مدیر منطقه سه شهرداری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری، مسوول شهرسازی، سرپرست شهرداری اراک، مدیر اداره حوزه املاک و مستغلات، مشاور شهردار و معاون برنامه ریزی شهرداری اراک است.

نادر اخوان معاون برنامه ریزی لیسانس کشاورزی و دارای سوابق اجرایی مختلف از قبیل شهردار خنداب، معاونت اداری و مالی شهرداری شازند و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی شهرداری اراک است.

ناصر عسگری مدیر منطقه یک شهرداری دانشجوی  کارشناسی ارشد کشاورزی و سوابق اجرایی مختلفی از قبیل کارشناس مسوول سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، مسوول امور اداری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری با حفظ سمت، شهردار منطقه دو، مدیر اداره حقوقی و امور قراردادهای شهرداری، مسوول حقوقی و املاک سازمان پارک ها و فضای سبز و شهردار کرهرود را در کارنامه دارد.

 عزیزاله براتی مدیر منطقه دو شهرداری لیسانس مدیریت آموزشی و کارشناس ارشد آموزش و پرورش و دارای سوابق اجرایی مختلف از قبیل: بخشدار و مدیر منطقه یک شهرداری اراک است.

حامد آزاد مدیر منطقه سه شهرداری دارای لیسانس عمران و دانشجوی ارشد برنامه ریزی شهری است که فعالیت در حوزه معاونت شهرسازی شهرداری تهران، مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری را به نام خود تاکنون ثبت کرده است.

شاه کرمی مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری فوق لیسانس معماری و دارای سابقه اجرایی در واحد شهرسازی منطقه دو، سه، بافت تاریخی و شهرداری مرکز است.

حسین منصوری زاده نیز به عنوان مدیر کرهرود با دارا بودن لیسانس اقتصاد بازرگانی و دانشجوی ارشد علوم سیاسی سوابق اجرایی از جمله معاون اداری و مالی شهرداری فرمهین، کارشناس مالی استانداری، شهردار نراق، بخشدار ساروق، معاون اداری و مالی سازمان خدمات موتوری و سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک را در کارنامه کاری خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.