اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

انتخاب تدبیر، انتصاب امید/محسن قلعی

زمانی که مقرر شد تا انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری دور یازدهم در یک روز انجام شود، به همانند انتخاب های پیشین دیگر، کسی پیش بینی اتفاقات و از همه مهمتر نتایج کم نظیر و تماشایی این انتخابات را نمی کرد. انتخاباتی که سراسر با حذف اصلاح طلبان آغاز شد، حذف و رد صلاحیت تمامی اصلاح طلبان در کلان شهر اراک در انتخابات شورا و بیش از 90 درصدی در سطح استان تا رد صلاحیت یار و همیار همیشگی امام (ره) جرقه اولین شگفتی ها در این انتخابات را رقم زدند. اگرچه اصلاح طلبان اما با حضور پررنگ خود و ورود محسوس و چشمگیر رهبران خود، جناب خاتمی عزیز و آیت ا... هاشمی در عرصه انتخابات و همچنین تصمیم عاقلانه و از خودگذشتگی دکتر عارف و در نهایت حمایت این بزرگواران از دکتر روحانی پیروزی ارزشمند 24 خرداد را رقم زدند تا اثبات کرده باشند که چگونه به خردادی پر از حادثه عادتی دیرینه دارند و نشان دهند که در این انتخابات «تدبیر» را انتخاب کرده و از آن حمایت می کنند. یخ های واگرایی، ناامیدی و بی خردی شکسته شدند و جای خود را به جوانه های همگرایی، تدبیر و امید دادند. تا روز به روز قد کشیدن جوانه های تدبیر و امید  در عرصه های ورزش، اقتصاد، سیاست خارجه و... را نظاره گر باشیم.



اتفاقات خوشایندی که از لحظات آغازین شروع به کار دولت یازدهم با حضور پررنگ سفیران و وزرای خارجی اکثریت کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان رخ داد و تا به امروز ادامه دارد. این بار، اما مردم استان پس از اتفاقات نه چندان خوشایند در انتخابات شورا و یک طرفه بودن انتخابات دور چهارم شوراهای شهر و روستا، چشم امید به دولت تدبیر و امید دوختند تا در عرصه مدیریت کلان استان بار دیگر امیدشان به ناامیدی تبدیل نگردد.


اگر چه سعی های فراوانی شد تا امیدهای جوانه زده شده در استان به ناامیدی سوق پیدا کند، اما نهایتا نسیم تدبیر و امید بار دیگر فضای استان را پر کرده و دولتمردان تدبیر و امید در دولت یازدهم بار دیگر نشان دادند که برگرداندن امید به جامعه را فراموش نکرده و درصدد پاسخگویی به مطالبات اکثریتی هستند که در 24 خرداد ماه 92 فعل تغییر و امید را صرف کرده بودند. اینک پس از انتصاب «امید» و انتخاب به حق و شایسته مردی از جنس اعتدال و حضور وی در استان بی روح شده مرکزی، مردم استان از نماینده تام الاختیار دولت تدبیر و امید در استان می خواهند تا همچنان این سیر صعودی امید، همگرایی و تدبیر را در استان مرکزی دیکته و با جدیت تداوم بخشد.


حضور مهندس مقیمی که معتقد به مشی اصلاح طلبی و اعتدال گرایی است، خود نوید بخش تداوم توسعه روز افزون و همگرایی در سطح استان است. استانی که سال هاست از خلاء مدیران دلسوز، با تجربه و کاردان رنج می برد و چشم امید به نماینده دولتی دوخته است که شعار تدبیر و امید را سر لوحه حرکت های خود قرار داده است. استانی که سال هاست از واگرایی رنج برده و نیازمند مدیریتی توانمند، با تجربه و عالم است. امروز، استان تشنه تدبیر، همگرایی و امید است و امید است با حضور مردی از جنس اعتدال که خود مقیم استان عالم خیز مرکزی و شهر امام (ره) است، همچون بنیانگذار انقلاب، بنیانگذار همگرایی، توسعه و امید در استان مرکزی باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شریفی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 http://www.yaghin.com

سلام دوست عزیز
ممکنه بفرمایید عکس رو از چه منبعی و با چه اجازه ای در وبلاگ خود قرار داده اید؟
با تشکر

سلام. تو بخش تصاویر گوگل یه جستجوی ساده کردم. همین. اگه خصوصی بود قطعا به این سادگی نباید در دسترس عموم باشه. در ضمن لحنتون را در برخورد با دیگران درست کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.