اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

کلنگ زنی عملیات احداث بزرگراه شهیدان رجایی اراک

طی مراسمی با حضور نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان مرکزی عملیات احداث بزرگراه شهیدان رجایی اراک کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فارس از اراک، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ظهر امروز در کلنگ‌زنی این پروژه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای احیای ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی است و باید از این فرصت نهایت بهره را برد.



ابوالقاسم نصراللهی افزود: هشت سال دفاع مقدس به برکت خون شهدا و همت و غیرت جوانان کشور، به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده و در تمام طول تاریخ و آینده نیز مایه مباهات ایران و ایرانیان خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید با بازگویی ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس، نسل جوان را از وقایع آن دوران آگاه کرد تا با هوشیاری بیشتری در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بایستند لذا هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا با برگزاری برنامه‌های متنوع، فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان نهادینه کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی متذکر شد: دفاع مقدس یکی از حماسه‌های بسیار ارزشمند و یکی از ذخیره‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نصراللهی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک، بیان داشت: همگان به خوبی شاهد هستیم امروز جامعه جهانی دیدگاه خود را نسبت به مواضع جمهوری اسلامی تغییر داده و حقوق مسلم ایران را در سیاست صلح آمیز هسته‌ای به رسمیت می‌شناسد و این حاصل ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان است.

وی اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی اساسی در روند ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه دارد.

فرماندار اراک نیز گفت: امروز به برکت راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله اقتدار و پیشرفت ایستاده است.

مسلم پورقاسمیان افزود: بالندگی و پیشرفت روز افزون ایران در عرصه‌های مختلف به دنبال فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام محقق شده است.

در این مراسم کلنگ احداث بزرگراه شهیدان رجایی بر زمین زده شد، طرح بزرگراه شهیدان رجایی از بلوار فرودگاه آغاز و تا میدان جهاد ادامه خواهد یافت و با ایجاد این بزرگراه از بسیاری از معضلات ترافیکی کاسته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.