اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

بازگشت دوباره

مدتی پیش بنا بر دلایلی وبلاگ اراک، کلانشهر من که بنا بر بازخورد و انعکاس مطالبش در رسانه های محلی و سراسری و همچنین امار بازدیدش یکی از شاخص ترین وبلاگ های اراکی بود را حذف کردم اما به خاطر نگه داری این آدرس توسط دوستی عزیز به نام «مهدی اسماعیلی» موفق شدم این وبلاگ را بار دیگر احیا کنم و خوشحالم بار دیگر به عرصه وبلاگ نویسی و خبر رسانی بازگشته ام. به امید روزهایی خوب و شاد برای همه ی همشهریان.
نظرات 2 + ارسال نظر
سکینه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

به به داش مهدی ( دی جی B ) به سلامتی برگشتی. دلوم شده بود برات ی ذیقیلی :)

دوست عزیز حداقل اسم ما هم تو متن مینوشتی که سهمی تو وبلاگت داشته باشیم!!!!!!!!!!!

سلام. گفتم شاید دلت نخواد.چشم. حتما اصلاحش می کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.