اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

دستگیری عاملان درگیری شامگاه جمعه در اراک

10 نفر از اراذل و اوباشی که با عربده کشی اقدام به سلب آسایش اهالی یک مجتمع مسکونی در اراک کرده بودند، در طرح عملیاتی پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حوالی ساعت 22 شب بیست و پنجم بهمن سال جاری گزارشاتی مبنی بر عربده کشی، درگیری و استفاده از سلاح سرد از سوی افرادی در مقابل یک مجتمع مسکونی در یکی از محلات شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان اعلام شد.


با اعلام این گزارش بلافاصله گروهی از مأموران انتظامی به محل اعزام که در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی اراذل و اوباش با یکی از دوستان خود که در یک مجتمع مسکونی زندگی می کرده اختلاف داشته و دسته‌جمعی به محل رفته و با ایجاد عربده کشی و استفاده از سلاح سرد و شکستن برخی شیشه‌های مجتمع در محل ایجاد رعب و وحشت نموده و نظم ساکنان را بر هم زده‌اند که با رویت مأموران از محل متواری شده‌اند.

بنابراین گزارش با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده تشکیل شده برای بررسی دقیق به پلیس امنیت عمومی استان ارسال و گروهی مجرب از مأموران اطلاعات این فرماندهی تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

بعد از گذشت 24 ساعت مأموران توانستند 10 نفر از اراذل و اوباشی که در محل حضور داشته را شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

در بازرسی از منازل این افراد که اغلب آنها دارای سوابق متعدد شرارت و درگیری بودند، تعدادی سلاح سرد، مشروبات الکلی، مواد مخدر و اقلام غیرفرهنگی کشف شد و متهمان نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

شایان ذکر است دستگیری این افراد بازتاب بسیار مثبتی از عملکرد سریع پلیس و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت اجتماعی در نزد اهالی محل به همراه داشته و تماس های متعددی مبنی بر تقدیر و تشکر از ماموران انتظامی در اجرای قاطع این عملیات به این پایگاه خبری ارسال شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.