اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

آتش گرفتن سواری زانتیا در اراک

آتش‌سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی از سوی آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: پس از اطلاع‌ رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه 100، 120 و 160 را ساعت 23:37 روز گذشته به خیابان امام حسین تقاطع قیام رهسپار کرد.


وی افزود: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، یک دستگاه خودروی سواری زانتیا آتش گرفته و دود ناشی از آن همه قسمت‌های ساختمان را در برگرفته بود.

آقازیارتی با بیان اینکه آتش‌سوزی به یک خودروی پراید سرایت کرده و به سرعت در حال گسترش و سرایت به قسمت‌های دیگر پارکینگ بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند. هم زمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با به کارگیری تجهیزات تنفسی وارد راهروها و طبقات بالایی ساختمان شدند و پنج نفر از ساکنان را که محبوس شده و دچار دودزدگی شده بودند به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی در ادامه افزود: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش‌سوزی خودروهای سواری و ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل مدیریت ساختمان دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است در پی این حادثه دو تن از آتش‌نشانان با انتقال ماسک‌های تنفسی به حادثه دیدگان، خود دچار دود زدگی و مصدومیت شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.