اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

گلهای فصلی پائیز در راه اراک / عکس


ناصر عسگری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان خبر فوق گفت: با توجه به اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان سازمان پارک‌ها و فضای سبز اقدام به پرورش گل‌های فصلی پاییزه درمجتمع تولید گل و نهال کرده است.
 
وی افزود: با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز و لزوم کاشت گل فصلی فصول سرد در سطح شهر انواع گل‌های فصلی و دائمی در مجتمع‌های تولید گل واقع در کوی صنعتی و میدان امام خمینی با تولید بیش از 15000گلدان گل داوودی، بیش از 30000 گلدان گل کلم زینتی، بیش از 15000 گلدان گل شب بو زرد و بیش از 2000 صندوق گل همیشه بهار انجام شده که در حال حاضر به صورت گسترده در بوستان‌ها، بلوارها، میادین و رفیوژهای فضای سبز در حال کاشت می‌باشد.
 
عسگری ادامه داد: پرورش گل‌های زینتی در زیباسازی شهری دارای اهمیت زیادی می‌باشد و باعث ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی و زیبایی بصری خواهد شد.
 
وی در انتها با بیان فعالیت‌های انجام شده در مجتمع تولید گل و نهال گفت: به منظور مهیا شدن برای رسیدن فصل تازه وآمادگی سازمان پارک‌ها درکاشت انواع گل فصلی پاییزه اقدام به پرورش انواع گل زینتی برای کاشت در معابر و میدان‌ها و بوستان‌های سطح شهر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.