اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

توزیع سوخت بنزین یورو4 در اراک آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی از توزیع سوخت بنزین یورو4 در اراک مطابق با استانداردهای جهانی برای نخستین بار خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، جمشیدی در جمع خبرنگارانگفت: هم‌اکنون روزانه یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در استان توزیع و مصرف می‌شود که از این میزان 450 هزار لیتر سهم کلانشهر اراک است.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی اراک از سوخت استاندارد حق مردم است که خوشبختانه شاهد تحقق این مهم در این شهر هستیم و از این پس بنزین یورو4 در اراک توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با بیان اینکه این بنزین از تولیدات پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند است، گفت: در حال حاضر علاوه بر شهر اراک این نوع سوخت به شهرهای کرج و تهران نیز ارسال می‌شود و کرج روزانه چهار میلیون و تهران هفت میلیون و 500 هزار لیتر بنزین دریافت می‌کنند که در صورت درخواست سایر شهرها این استان از آمادگی لازم برای تامین این نوع سوخت برخوردار است.

جمشیدی ادامه داد: قیمت تمام شده توزیع این نوع بنزین هیچ تفاوتی با بنزین معمولی نداشته و به قیمت بنزین معمولی عرضه می‌شود.

به گفته وی، این نوع سوخت مزیت‌های بسیاری دارد که کاهش آلودگی هوا ناشی از احتراق بنزین در خودروها با اکتان 92، وجود ترکیبات گوگرد زیر 100 پی‌پی‌ام و کاهش ترکیبات حلقوی هیدروکربن‌ها به زیر یک درصد از مزایای این نوع سوخت به شمار می‌رود.
جمشیدی همچنین از آمادگی لازم برای تامین بنزین یورو4 مورد نیاز تمام جایگاه‌های عرضه سوخت اراک خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.