اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

فاز دوم نصب تاکسی‌ مترها در اراک آغاز شد

سرپرست تاکسیرانی شهرداری اراک از آغاز فاز دوم نصب تاکسی مترها در استان مرکزی خبر داد.


رضا علینقی پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، اظهار کرد: پس از دریافت مجوزهای لازم پس از یک سال تحقیق و بررسی از خلاصه عملکرد شرکت های مجری این امر در سطح کشور، شرکت جهان گستر انتخاب و توسط مراجع ذی صلاح سازمان مورد تأیید و جهت فعالیت انتخاب شد.وی افزود: در ابتدا به لحاظ حساسیت بیشتر،‌ ناوگان تاکسی بی سیم 133 مجهز به این دستگاه شد که با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.



سرپرست تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: پس از تکمیل این ناوگان درخواست هایی از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد امیرکبیر و نیز رانندگان همان خط به صورت تلفنی و حضوری بود که متقاضی اجرای این امر بر روی تاکسی های خط مذکور بودند که فاز دوم نصب به این خط اختصاص یافت و در حال حاضر در حال اجرا است.


علینقی پور با اشاره به مزیت های این دستگاه گفت: این دستگاه مجهز به سیستم خودپرداز الکترونیک است که شهروندان با تهیه کارت الکترونیکی شهروندی می توانند هزینه کرایه خود را پرداخت کنند که با این کار از گردش پول به صورت دستی جلوگیری و مانع شیوع امراض از این طریق می شود.


وی افزود: مشکل پول خرد نیز از این طریق حذف و مهم تر این که با نصب GPS علاوه بر مکان یابی برای رانندگان در سطح شهر سبب می شود سازمان نظارت خود را علاوه بر حضور بازرسان به صورت غیر حضوری اعمال کرده و از این طریق تاکسی های غیر فعال شناسایی و با آنها برخورد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.