اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

این هم از عزاداری های ما! / عکس

وبلاگ «جوان اراکی»: قربون امام حسین(ع) برم و پابوس تموم عزادارهاش هم هستم.ولی مگه نوشتن و یا طرح هرچیزی پشت شیشه ماشینها جرم نیست؟ اینجوری هم دید راننده ماشین کم می شه هم حواس ماشین عقبیها پرت می شه. ضمنا امام حسین(ع) و یارانشون مبارزه کردند تا خوبیها رو واسه ما ترویج بدن آخه چرا فحش برادر من؟... 

برادران نیروی انتظامی به همتون که توی ایام سوگواری آقا ابا عبدا... الحسین(ع) واقعا زحمت کشیدید خسته نباشید می گم ولی کاش به این موضوعات که عده ای با نام عزادار حسینی آرمانهای آن امام بزرگوار را به شبهه می کشانند نیز کمی توجه می کردید.چرا که اخیرا دیده می شود عزاداریها به یک عزاداری نمادین مبدل شده،عزاداری حسینی تنها هیئتها،تعزیه ها، دسته ها و ... نیست در پای آن هیئتها ما آخرین مدل آرایش،میکاپ عروس،دیزاین ناخن و فشن هیر و ... را نیز شاهد بودیم. در این روزها دیده می شد که خودرویی که صدای نوحه یا حسینش گوش فلک را کر می کرد و پسری با موهای یکی به سمت شرق و دیگری به سمت غرب سوار بر آن ویراژ می داد و کمی جلوتر برای دختری با لباس تنگ و آرایش نامناسب بوق می زد.............در جایی دیگر صفی از نذری را می دید که مردمی سیه پوش در آن صف ایستاده بودند آنانی که در جلوی صف بودند که افراد ضعیفتر را له می کردند تا زودتر سهم خود را از نذری امام حسین(ع)دریافت کنند و آنانی که در عقب صف بودند صدای صحبت کردنشان در خصوص آدرس دیگر نذریها و گاهی صدای خنده شان به عرش می رسید.براستی آیا امام حسین(ع) و یارانش جان خود را فدا کردند که ما فقط برایش هیئت و گلدسته راه بیندازیم؟


و این هم عکسی در همین زمینه از اراک



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.