اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها
اراک; کلانشهر من

اراک; کلانشهر من

به امید شهری آباد و پاک برای تمام اراکی ها

احداث پارک بانوان اراک در پیچ و خم تملک زمین

احداث پارک بانوان اراک به دلیل مشکلات تملکی پیشرفتی نداشته است.

اشرف بهادری نایب رییس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، در خصوص پیشرفت پارک بانوان اراک اظهار داشت: اخیرا از کمیسیون حقوقی شورای شهر درخواست شده است که رسیدگی به این طرح و پروژه را در دستور کار خود قرار دهد تا هر چه سریعتر وضعیت آن مشخص شود.


وی با اشاره به اینکه "در نظر داریم که این پارک در 30 هکتار احداث شود" افزود: 15 هکتار زمین در نظر گرفته شده برای احداث پارک در تملک شهرداری است و در ارتباط با پلاک‌های باقی مانده ستادی تشکیل شده است تا گزارشی از وضعیت آن و مراحل تملک اراضی باقی مانده به شورا ارائه شود.

بهادری تصریح کرد: بحث مالکیت و زمین آن مدنظر است تا شهرداری 15 هکتار باقی مانده را تملک کند و 30 هکتار زمین مورد نظر در اختیار باشد. تنها دلیل این تاخیر بحث مالکیت و زمین آن بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک با بیان اینکه "برخی نظر داشتند که پارک در 15 هکتاری که در تملک است احداث شود" عنوان کرد: با این پیشنهاد موافقت نشد چراکه 15 هکتار برای احداث این مجموعه و طرح مدنظر ما کافی نیست و ستاد تشکیل شده، پیگیر موارد بر سر راه احداث پارک است. احتمالا هفته آینده گزارش این ستاد در کمیسیون حقوقی ارائه خواهد شد و وضعیت آن مشخص می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.